2007-2008 სასწავლო წელი
2011 წლის 24 ოქტომბერს XIა კლსის მოსწავლეებმა წარმოადგინეს პროექტი : „ვაჟას ცხოვრების გზა“ (მასწ: ვ.კვირიკაშვილი). მოსწავლეებმა საინტერესოდ წარმოაჩინეს ვაჟა–ფშაველას ცხოვრების ეპიზოდები. კერძოდ, ვაჟა–ფშაველას ოჯახი, შეგირდობის პერიოდი, სიცოცხლის ბოლო წლები. მოსწავლეებმა აქტიურად გამოიყენეს კომპიუტერული ტექნოლოგიები. აჩვენეს სლაიდშოუ ვაჟას ცხოვრებისა და შემოქმედების შესახებ.
სკოლის ქართული ენა/ლიტ-რის კათედრა ჩაერთო “ირმის ნახტომის “ პროექტში “ვახტანგ VI”და შექმნა ქართველი მწერლის დ.შენგელიას ვებ-გვერდი. (ინფ.მენეჯერი თ.გაჩეჩილაძე, “ლინუქსელთა კლუბი), ჩატარდა სახელმწიფო ენის დღისადმი მიძღვნილი კვირეული
2011-2012 სასწავლო წელი
2012-2013 სასწავლო წელი
2013 წლის 15 ოქტომბერს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს გავუგზავნეთ სასკოლო ინიციატივების განაცხადი პროექტის სახელწოდება: „წიგნი სულის საზრდოა“ პროექტის საერთო ღირებულება 483 ლარი, რითაც შევიძინეთ მხატვრული ლიტერატურა. ( პროექტი მოამზადა :ია ჩინჩალაძემ-დირექტორის მოადგილე-ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი)
2013-2014 სასწავლო წელი
2014 წლის 16 მაისს
ქ.ქუთაისის N40 საჯარო სკოლამ განათლებისა
და მეცნიერების სამინისტროში „განსაკუთრებით
ნიჭიერი ახალგაზრდების
წახალისების” პროგრამის „სასკოლო ინიციატივების წახალისების ქვეპროგრამის“
ფარგლებში გააგზავნა პროექტის განაცხადი, სახელწოდებით „თეატრი
ზეიმია“ რომელის მიზანია თეატრალური სპექტაკლების როლის გაზრდა მოსწავლეთა
განვითარების პროცესში პროექტის ავტორი: მასწავლებლები:
ია ჩინჩალაძე, დირექტორის მოადგილე-ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი)
2014 წლის 25 აპრილს ქ.ქუთაისის N40 საჯარო სკოლაში მოეწყო სასწავლო
პროექტი დედამიწის დღესთან დაკავშირებით „დედამიწა ჩვენი სახლია“
პროექტმა ხელი შეუწყო მოსწავლეებში
–დედამიწის კაცობრიობის მოქალაქეობის გააზრებას, ბიოგეოგრაფიული საკითხების განხილვას
ექსტრემალურ რეგიონების მაცხოვრებლებთან მიმართებაში, ეკოლოგიური ცნობიერების
ჩამოყალიბებას.
იმ პრობლემების გაცნობიერებას , რომელიც სიცოცხლეს უქმნის საფრთხეს.
პედაგოგებმა მოსწავლეებს შეურჩიეს საპროექტო
თემა პროექტის დაგეგმვაში მონაწილეობდნენ მასწავლებლები და მოსწავლეები.
ჯგუფებში გადაანაწილეს მოვალეობები, ნახეს და განიხილეს დოკუმენტური ფილმი
-„ პლანეტა -დედამიწა“, მოსწავლეებმა იმუშავეს ჯგუფურად: დაამზადეს
პოსტერები (დედამიწის ეკოლოგიური მდგომარეობის შესახებ არჩეულ პრობლემასთან დაკავშირებით ), მოაწყვეს პოსტერების
გამოფენა -პრეზენტაცია;(მასწ: ნ.ბანცაძე, შ.კოხრეიძე, ვ.შარადენიძე)
2014 წლის 1 აპრილს სახვითი და გამოყენებითი
ხელოვნების მასწავლებელმა ია კლდიაშვილმა მოაწყო
პროექტი: „ხელოვნება და მედეა“ .მასში მონაწილეობდნენ მე-5 -მე-6 კლასების მოსწავლეები.
მოსწავლეებმა წარმოადგინეს საინტერესო კედლის გაზეთები და ხელნაწერი წიგნები მათ მიერ
შესრულებული ილუსტრაციებით.
2014 წლის
7 აპრილს ანტინარკოტიკული კამპანიის “არა ნარკოტიკს, ერთად შევცვალოთ დამოკიდებულება!“ ფარგლებში საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების
სამინისტროს მიერ გამოცხადებული კონკურსების Catarebis mizniT
შექმნილმა ნახატებისა და ესეების შეფასების კომისიამ გამოავლინა
ნახატების კონკურსში გამარჯვებული მოსწავლეები:
1.
დემურ ქაჯაია - მე-8 კლასი
2. რატი კლდიაშვილი -მე-8 კლასი
2014 წელს ჩვენი სკოლის მოსწავლეებმა მონაწილეობა მიიღეს საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს
მიერ გამოცხადებულ ევროპის დღის
აღსანიშნავი ნახატების კონკურსში I-IX
კლასის მოსწავლეებისთვის თემაზე ”გზა
ევროპისკენ”.
1. დათო ხოჯენაშვილი (მე-6 კლ),
2. არჩილ კორძაძე (მე-9 კლ)
3. ნინი ხელაძე (მე-5 კლ) 2.
4.ნათია ხელაძე(მე-9 კლ)
2014 წლის 22 დეკემბერს მე-8 ა კლასის მოსწავლეებმა (ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი
გულისა ხუსკივაძე, ბიბლიოთეკარი დარეჯან გედენიძე) წარმოადგინეს პროექტი თემაზე: „ნოდარ დუმბაძე- ადამიანი და ფანტაზია“.
2014 წლის
24 დეკემბერს მე-4გ კლასის მოსწავლეებმა (მასწავლებელი ი.მეტონიძე) წარმოადგინეს სასწავლო
პროექტი თემაზე: “ საახალწლო დღესასწაულის
აღნიშვნის ტრადიციები ქუთაისში“.
2014 წლის 24 დეკემბერს მე-10ა
კლასის მოსწავლეებმა წარმოადგინეს სასწავლო პროექტი თემაზე: „დიდი ქართველები -ადამიანები, რომლებმაც შეცვალეს მსოფლიო“ (ქართული ენისა
და ლიტერატურის მასწავლებელი ინგა ხაჟომია) მოსწავლეებმა წარმოადგინეს დიდი ქართველების ი.გოგებაშვილის, მამა გაბრიელის, ნიკო ფიროსმანის, ზვიად გამსახურდიას,
დავით აღმაშენებლის, სუხიშვილების, ექვთიმე
თაყაიშვილის ბიოგრაფიები და შემოქმედება.
2014 წლის 24 დეკემბერს მე-7ა კლასის მოსწავლეებმა (მასწავლებელი ია ჩინჩალაძე)
წარმოადგენეს სასწავლო პროექტის პრეზენტაცია თემაზე: „ქართული დამწერლობა“
2014 წლის 23 დეკემბერს მე-6 ბ კლასის მოსწავლეებმა
(დამრიგებელი შორენა დანელია)
მოაწყვეს პროექტ „საქართველოს კუთხები“ პრეზენტაცია. აღნიშნულ პროექტს ხელმძღვანელობდნენ
ისტორიის მასწავლებელი ვახტანგ შარადენიძე და ისტ-ის პედაგოგი თამთა გაჩეჩილაძე.მოსწავლეებმა
დაასრულეს საპრეზენტაციო პროგრამა powerpoint-ის შესწავლა და ამავდროულად ისტორიაში შეისწავლეს საქართველოს
კუთხეები.
VIII ბ კლასმა წარმოადგინა გაკვეთილი-პროექტი "ბუნებით ბატონი", რომელიც მიეძღვნა დიდ ქართველ მწერალს ნიკო ლორთქიფანიძეს (მასწავლებელი: ნინო ლიპარტელიანი).
IX ა კლასის მოსწავლეებმა წარმოადგინეს პროექტი თემაზე: „გააჩერეთ დედამიწა, ჩავდივარ!“. პროექტი ეძღვნებოდა დიდ ქართველ მხატვარს ნიკო ფიროსმანს. მოსწავლეებმა წარმოადგინეს მხატვრის ცხოვრების სევდიანი და ტკივილიანი გზა. შეძლეს მსმენელთათვის ეჩვენებინათ, რომ მიუხედავად საზოგადოებისგან
2015 წლის 8 აპრილს V ა კლასის მოსწავლეებმა (ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი ია ჩინჩალაძე , კლასის დამრიგებელი დარეჯან ნემსაძე) წარმოადგინეს სასწავლო პროექტის პრეზენტაცია თემაზე: „
სულხან-საბა ორბელიანი - ერის სულიერი მამა“
სსიპ ქალაქ ქუთაისის N40 საჯარო სკოლაში პროექტის „საზოგადოების ჩართულობისა და თანამშრომლობისპროგრამა სამართლებრივი განათლებისთვის“ ფარგლებში ჩატარდა 9ბ კლასში ღია გაკვეთილი საგანში „სამართლებრივი კულტურის საფუძვლები“. გაკვეთილის თემა „ძალადობა“. გაკვეთილს ესწრებოდნენ: მანანა ჯინჭარაძე განათლების ექსპერტი, სკოლის დირექტორი ლია კუხიანიძე, კლასის დამრიგებელი ლარისა რუსაძე.
მე-7 ბ კლასის მოსწავლეებმა (ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი აზა ჯამბურიძე) წარმოადგინეს სასწავლო პროექტის პრეზენტაცია თემაზე: „გზამკვლევი“
2015-2016 სასწავლო წელი
2015-2016 სასწავლო წლის II სემესტრი ქალაქ ქუთაისის N40 საჯარო სკოლის ისტორიაში ერთ-ერთი საინტერესო ფურცელია. სკოლის პედკოლექტივი უკვე ერთი სასწავლო წელია შემოქმედებით და პედაგოგიურ მოღვაწეობას ეწევა მასწავლებლის საქმიანობის დაწყების, პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემის ფარგლებში. სქემის მთავარი მიზანია სკოლებში ხარისხიანი განათლების დამკვიდრება.
სკოლის პედაგოგები აქტიურად ჩაერთვნენ სქემაში და დაიწყეს ზრუნვა დამატებითი აქტივობების შესრულებისა და კრედიტქულების დაგროვებისათვის. მასწავლებლებს კარგად ესმით, რომ სქემაში ჩართვა მოსწავლეთა შედეგებს გააუმჯობესებს, მასწავლებლის სისტემატური პროფესიული განვითარების გზით ამაღლდება სწავლა-სწავლების ხარისხი. ჩვენის სკოლის პედაგოგების მიერ შერჩეული ფასილიტატორები : ქ-ნები ნათია ჟორჟოლიანი, ქეთევან რუხაძე, ნინო ბანცაძე ზრუნავენ საკუთარი კოლეგების პროფესიულ განვითარებაზე, ეხმარებიან კოლეგებს სქემით გათვალისწინებული აქტივობების წარმატებით განხორციელებაში
სქემის ფარგლებში ტრენინგები ჩაუტარდათ მასწავლებელთა შეფასების ჯგუფის წევრებასაც საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს სსიპ
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის ორგანიზებით . პედაგოგებს მიეცათ კრედიტქულები ამ ტრენინგებზე
დასწრების, აქტიურობისა და დავალებების შესრულების გათვალისწინებით:
1.
ტრენინგი „ სამოდელო გაკვეთილების
დაგეგმვა და შეფასება“ (5 საათი)12.06.2016 წელი
2. ტრენინგი „მასწავლებლის საქაღალდის შეფასება“ (8 საათი)მარტი, 2016 წ
3. ტრენინგი „ მასწავლებლის თვითშეფასების კითხვარი და პროფესიული განვითარების სამოქმედო
გეგმა“ ნოემბერი,
2015 წელი
სკოლის პედაგოგებმა,
სკოლის მასწავლებელთა შეფასების
ჯგუფის წევრებმა და ფასილიტატორებმა ტრენინგებზე მიღებული გამოცდილება გადასცეს კოლეგებს და
დაეხმარნენ მათ eschool-ის ბაზაში აეტვირთათ თავიანთი ნამუშევრები.
2015-2016
სასწავლო წლის განმავლობაში სკოლის დაწყებითი კლასების ქართული ენა/ ლიტერატურისა და მათემატიკის
მასწავლებლები აქტიურად იყვნენ ჩართული
დაწყებითი განათლების
პროექტში (G-PriEd)
პროექტის ფარგლებში პედაგოგები საკლასო ოთახებში ქმნიდნენ ბავშვზე ორიენტირებულ თანამედროვე
საგანმანათლებლო გარემოს და ცდილობდნენ თითოეული მოსწავლის პოტენციალის
სრულფასოვნად რეალიზებას.
საქართველოს დაწყებითი განათლების პროექტში (G-PriEd) ჩართვამ მნიშვნელოვანი წვლილი შეიტანა სკოლის განათლების სფეროში დასახული არაერთი მიზნის
მიღწევაში. პროექტი ხელს უწყობდა დაწყებითი კლასების მოსწავლეთა საბაზისო და გამჭოლი
უნარ-ჩვევების განვითარებას კითხვასა და მათემატიკაში.
პროექტის ფარგლებში მასწავლებლები ეუფლებოდნენ სწავლების ეფექტურ და ინოვაციურ სტრატეგიებს. პროექტი დაეხმარა მასწავლებლებლებს განმავითარებელი შეფასების ეფექტურად დანერგვასა და მოსწავლეების მიღწევების რეგულარულ მონიტორინგში. პროექტის
ფარგლებში მივიღეთ და მოვამზადეთ მრავალფეროვანი სასწავლო რესურსები, რომლებიც ხელს უწყობდა და მომავალშიც გამოგვადგება სკოლაში სწავლა-სწავლების გაუმჯობესებასა და მოსწავლეების სასწავლო გამოცდილების გამდიდრებაში
. პროექტის
ფარგლებში ასევე განვახორციელეთ
ღონისძიებები სასკოლო ცხოვრებაში მშობლებისა და
საზოგადოების მონაწილეობის გააქტიურების მიზნით.
ჩვენის სკოლის მასწავლებელები პროეტის ფარგლებში
ატარებდნენ საინტერესო გაკვეთილებს, ამზადებდნენ თავალსაჩინო მასალებს, ეუფლებოდნაენ
სასწავლო მეთოდებს, სასწავლო ატივობების ჩატარების ტექნოლოგიებს, ზრუნავდნეენ სწავლა-სწავლების ხარისხის გაუმჯობესებაზე.
v მათემატიკის კათედრაზე
განხორციელდა გეგმით გათვალისწინებული G-PRADE-ის პროექტის შესაბამისი გაკვეთილი მე-6ა კლასში ,,ღერძული სიმეტრია“ /თ. მათნაძე/.
22.იანვარს
კათედრის პედაგოგებმა: მ. სოხაძემ,
ნ. ჟორჟოლიანმა, ი. მაღლაკელიძემ ჩაატარეს გაკვეთილები G-Pried-ის მეთოდებით და აქტივობებით.
15.02-22.02-ის
ჩათვლით კათედრაზე ჩატარდა დიაგნოსტიკური ტესტების
კვირეული ქართულ ენაში ყველა კლასში.
v 22.02. ჩატარდა სამოდელო გაკვეთილი, G-Pried-ის მეთოდების გამოყენებით,თემაზე: „ბერიკაცი და ნამყენი“ (მასწ.ც.ჟღენტი)- დამზადდა დიდი წიგნი , მეტად საინტერესო და მიმზიდველია თითოეული გვერდი, მოსწავლეებმა წიგნი გააფერადეს,მოხატეს და დაწერეს.
v 2016
წლის 22 მარტს №40
საჯარო სკოლაში ქართული
ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელმა აზა ჯამბურიძემ
6 გ კლასში ჩაატარა
G-PRIED-ის პროგრამით
გათვალისწინებული გაკვეთილი თემაზე: გურამ დოჩანაშვილის ლიტერატურული ზღაპარი „ყველაზე კარგი
პაპა“.
v მიიმდინარე წლის 22 მარტს
მე-6 გ კლასში ქართული ენისა და ლიტერატურის
მასწავლებელმა ნინო ლიპარტელიანმა ჩატარდა
G-PRIED-ის პროგრამით
გათვალისწინებული გაკვეთილი თემა -
უცხო ტექსტის გაგება-გააზრება ტექსტი -„სუფლიორი“.
v ასევე
22 მარტს მე-6 ბ კლასში ქართულ ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელმა ვალიდა კვირიკაშვილმა ჩაატარა
G-PRIED-ის პროგრამით
გათვალისწინებული გაკვეთილი უცნობი მხატვრული
ტექსტის გაგება-გააზრება- G-PRIED-ის საკითხავი
მოთხრობა „მეიარაღის გოგონას ამბავი“
ამ გაკვეთილებს ესწრებოდნენ მე-40 საჯარო
სკოლის დირექტორი ქ-ნ. ლ.კუხიანიძე და
G-PRIED-ის ტრენერი ქალბატონი ხათუნა ფირცხალაშვილი.
დაწყებითი კლასების მასწავლებელთა კათედრის
წევრებმა: ც.ვარდოსანიძემ, ი.მეტონიძემ, ც.ჟღენტმა ჩაატარეს G-PRIED-ის საჩვენებელი გაკვეთილები.
v ცისმარი ვარდოსანიძემ
ჩაატარა სამოდელო გაკვეთილი, ჯიპრადის
მეთოდების გამოყენებით,თემაზე: „ბერიკაცი და
ნამყენი“ გაკვეთილს ესწრებოდა სკოლის დირექტორი
ლია კუხიანიძე და კოლეგები.
v ქართულ ენაში
ინგა მეტონიძეს ჰქონდა ორი სამოდელო გაკვეთილი, ორივე „ჯიპრაიდული“
მეთოდების გამოყენებით. გაკვეთილებს დაესწრო სკოლის დირექტორი ქ-ნი ლია კუხიანიძე და დაწყებითი კათედრის წევრები.
დაწყებითი კლასების მოსწავლეთა მშობლებმა იციან, რომ ტერმინი „მშობელთა ჩართულობა“ აღნიშნავს ერთობლივ და უწყვეტ პასუხისმგებლობას მოსწავლეთა მიღწევებისა და სწავლის გაუმჯობესებაზე, როგორც შინ, ასევე სკოლაში. ის აერთიანებს მშობლებსა და მასწავლებლებს, რათა მათ ერთიანი ძალისხმევით შეუწყონ ხელი მოსწავლის აკადემიური მიღწევების გაუმჯობესებას. „მშობელთა ჩართულობა“ ნიშნავს მშობლების მონაწილეობას რეგულარულ, მრავალმხრივ კომუნიკაციაში
.
სასკოლო ცხოვრებასა და ბავშვის განათლების პროცესში მშობელთა აქტიური ჩართვისათვის კლასის დამრიგებელმა ქ-მა დარეჯან ნემსაძემ და ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელმა ია ჩინჩალაძემ შექმნეს „ მშობელთა და მკითხველთა კლუბი.“ G-PRIED-ის პორტალზე განთავსებულია დამატებითი საკითხავი წიგნები და საბავშვო გაზეთები "კითხვის დრო"., კრებაზე გადაწყდა , რომ მშობელები კვირაში ერთხელ შეხვდებოდნენ მოსწავლეთა კოლექტივს და მიიღებდნენ მონაწილეობას G-PRIED-ის წიგნებისა და გაზეთების კითხვასა და განხილვაში. მოსწავლეთა მშობლები გაეცვნენ ამ საკითხავ რესურსს და ჩაერთნენ შვილებთან ერთად ამ წიგნებისა და გაზეთების კითხვის პროცესში. მკითხველტა კლუბს აქვს ონლაინ გვერდი, რომლითაც მშობლები, მასწავლებლები და მოსწავლეები ეცნობიან G-PRIED-ის მასალებს და სიახლეებს, მეთოდურ ლიტერატურას.
სასკოლო ცხოვრებასა და ბავშვის განათლების პროცესში მშობელთა აქტიური ჩართვისათვის კლასის დამრიგებელმა ქ-მა დარეჯან ნემსაძემ და ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელმა ია ჩინჩალაძემ შექმნეს „ მშობელთა და მკითხველთა კლუბი.“ G-PRIED-ის პორტალზე განთავსებულია დამატებითი საკითხავი წიგნები და საბავშვო გაზეთები "კითხვის დრო"., კრებაზე გადაწყდა , რომ მშობელები კვირაში ერთხელ შეხვდებოდნენ მოსწავლეთა კოლექტივს და მიიღებდნენ მონაწილეობას G-PRIED-ის წიგნებისა და გაზეთების კითხვასა და განხილვაში. მოსწავლეთა მშობლები გაეცვნენ ამ საკითხავ რესურსს და ჩაერთნენ შვილებთან ერთად ამ წიგნებისა და გაზეთების კითხვის პროცესში. მკითხველტა კლუბს აქვს ონლაინ გვერდი, რომლითაც მშობლები, მასწავლებლები და მოსწავლეები ეცნობიან G-PRIED-ის მასალებს და სიახლეებს, მეთოდურ ლიტერატურას.
მკითხველთა კლუბები შეიქმნა დაწყებით კლასში 1-ლი მე-6 კლასის ჩათვლით.
მათემატიკის მასწავლებელმა ნ.ხურციძემ ჩაატარა G-PRADE - ის ტიპის საჩვენებელი გაკვეთილი თემაზე „წილადის ცნება“, რომელსაც ესწრებოდა სკოლის დირექტორი ქ–ნი ლ.კუხიანიძე და G- PRADES–ს წარმომადგენელი ბ–ნი ა. ბაძგარაძე.
დაწყებითი
კლასების მასწავლებელთა კათედრის პედაგოგებმა: მ. მაღლაკელიძემ, მ. ჩიქობავამ, გ. მერკვი ლაძემ, ნათია ჟორჟოლიანმა
ჩაატარეს G GPRADE - ის ტიპის
საჩვენებელი გაკვეთილი სამოდელო გაკვეთილები ახალი მეთოდებით და აქტივობებით.
6ბ
კლასის მოსწავლის საბა გურეშიძის დედამ ქალბატონმა ცისმარი ვარდოსანიძემ „მკითხველთა კლუბში“ მოსწავლეებს გააცნო საბავშვო გაზეთში „კითხვის დრო“ (G-PRIED_ის სასწავლო პროგრამა) განთავსებული საინფორმაციო ხასიათის ტექსტი საკვები პროდუქტები - „სოია“. გაიმართა დებატები
2016 წლის 30 მარტს 6ბ კლასის მოსწავლის ვასო ადეიშვილის დედამ ქალბატონმა ინგა გოგიბერიძემ „მკითხველთა კლუბში“ მოსწავლეებს გააცნო საბავშვო გაზეთში „კითხვის დრო“ (G-PRIED_ის სასწავლო პროგრამა) განთავსებული საინფორმაციო ხასიათის ტექსტი მოთხრობა - „მაბეზღარა“. გაიმართა დებატები.
2016 წლის 30 მარტს 6ბ კლასის მოსწავლის ვასო ადეიშვილის დედამ ქალბატონმა ინგა გოგიბერიძემ „მკითხველთა კლუბში“ მოსწავლეებს გააცნო საბავშვო გაზეთში „კითხვის დრო“ (G-PRIED_ის სასწავლო პროგრამა) განთავსებული საინფორმაციო ხასიათის ტექსტი მოთხრობა - „მაბეზღარა“. გაიმართა დებატები.
v 8 აპრილს ქუთაისის #40 საჯარო სკოლის მე-3 გ კლასმა
წარმოადგინეს G-PRIED ული ქტივობა, მკითხველთა თეატრი: „ ჯეკი და ჯადოსნური ცერცვის ხე“ მოსწავლეებმა
დაამზადეს მოსაწვევები, დაპატიჟეს მშობლები და სკოლის დირექტორი ქალბატონი ლია კუხიანიძე,
ასევე გაეცნენ მშობელთა ჩართულობის აქტივობებს.
v
15 აპრილს მე-3გ კლასში
ჩატარდა G-PRIEDული სამოდელო გაკვეთილი ქართულ ენასა და ლიტერატურაში, თემა: „ყვავილების ნადიმი“ გამოყენებული იყო შემდეგი
აქტივობები: წყვილებში , საჩვენებელი და გამოკრებითი კითხვა, კითხვის მატარებელი, ცოცხალი ქვიზი, ჯგუფური და ინდივიდუალური, გასასვლელი
ბარათები, გაკვეთილი წარმატებულად და საინტერსოდ დამთავრდა. (მასწავლებელი ნათია ჟორჟოლიანი)
v 22 აპრილი მე-3გ კლასი ჩაერთო დედამიწის საერთაშორისო
დღისადმი მიძღვნილ ღონისძიებაში: ”მე გადავარჩენ დედამიწას“ . მასწავლებელმა გამოიყენა G-PRIEDული
აქტივობა“მშობელთა ჩართულობა“ მათ მოიძიეს საინტერესო ინფორმაციები და გააცნეს
მოსწავლეებს, ასევე დამატებით წაიკითხეს გაზეთი კითხვის დრო:“ ახალი აღმოჩენა კოსმოსში,
ანუ დედამიწა 2“ მოსწავლეებმა წარმოადგინეს ნახატები და გააკეთეს პრეზენტაციები.
v 22 მაისს მასწავლებელმა ვალიდა კვირიკაშვილმა ჩაატარა
G-PRIED-ის პროგრამით გათვალისწინებული გაკვეთილი
თემაზე: " 12 წლის კაცი“ .
კათედრის წევრმა IVა კლასის ხელმძღვანელმა ქეთევან ვაშაყმაძემ ჩაატარა
G-pried-ის გაკვეთილი ქართულ ენაში ახალი მეთოდებით და აქტივობებით.
G-pried-ის გაკვეთილებს
ესწრებოდნენ სტაჟიორები: თამუნა ლომსაძე -დაწყებითი განათლების მასწავლებელი; ელისო
ჯიშკარიანი -ქართული ენისა და ლიტერატურა.
v 25 მაისს ქართული
ენა/ ლიტერატურის მასწავლებელმა ია
ჩინჩალაძემ სტაჟიორების პედაგოგიური დაოსტატების მიზნით ჩაატარა გაკვეთილი თემაზე:
„უკანასკნელი გაკვეთილი“. ამავე
მიზნით სტაჟიორები დაესწრნენ დაწყებითი/საბაზო/საშუალო კლასების ქართული ენისა და ლიტერატურის
მასწავლებლებს.
v 2 ივნისს მარინა ჩიქობავამ ჩაატარა სამოდელო
G-PRIED-ული გაკვეთილი მათემატიკაში თემა: „მრავალკუთხედების
პერიმეტრი“ მოსწავლეებმა მარტივად გაართვეს თავი აქტივობის ყველა დავალებას.
v 7 ივნისს ჩაატარა
სამოდელო გაკვეთილი ქართულ ენასა და ლიტერატურაში.თემა: „ჭკვიანი ბოცო“ გაკვეთილი დატვირთული იყო საინტერესო აქტივობებით.
სასწავლო
წლის დასასრულს პროექტში მონაწილე პედაგოგებს
მიენიჭათ სერტიფიკატები საქართველოს დაწყებითი
განათლების პროექტის G-PRIED) ტრენინგ-პროგრამაში
მონაწილეობისათვის.
v 8 თებერვალს ჩატარდა სამოდელო გაკვეთილი ბიოლოგიაში (მასწავლებელი -ნ.გრძელიშვილი)
v 29 თებერვალს ჩატარდა სამოდელო გაკვეთილი ქიმიაში (მასწავლებელი:მ.გოროზია ) თემა: არაორგანული ნაერთთა
კლასი „მარილები“
v 19 თებერვალს ინგლისური
ენის მასწავლებელმა ს. საგანელიძემ პირველ
ბ კლასში ჩაატარა
სამოდელო გაკვეთილი Letter
“Rr” გაკვეთილი ჩატარდა საინტერესოდ
და მიზანმიმართულად .
v 2016 ბწლის 17 მარტს ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელმა ია
ჩინჩალაძემ მე-8 ა კლასში ჩაატარა გამჭოლი
კომპეტენციების განვითარებაზე /მედიაწიგნიერება/
ორიენტირებული ღია - სამოდელო გაკვეთილი. თემა: “ბრბოს ფსიქოლოგია” შემაჯამებელი გაკვეთილი.
v რუსული ენის მასწავლებლის
ლარისა რუსაძის მიერ 6 გ კლასში
ჩატარდა სამოდელო გაკვეთილი
თემაზე „ჩემი სახლი - პლანეტა დედამიწა“
v ა/წ მარტის თვეში ჩატარდა სამოდელო
გაკვეთილი მე-5 კლასში „ფართობი“ (პედაგოგი ი. ყურაშვილი)
v სამოდელო გაკვეთილი მე-5ა კლასში თემაზე
„საკოორდინატო ბადე“ (პედ .ნ. ხურციძე)
v აპრილში ჩატარდა სამოდელო გაკვეთილი მათემატიკაში
მე-11ბ კლასში თემაზე „წრფივი დაპროგრამების ამოცანები“ /მასწავ
თ. მეშველიანი/
v ა/წ 26 აპრილს
IVბ კლასის მონაწილეობით ჩატარდა ინტეგრირებული გაკვეთილი „მოდი მოვუსმინოთ მუსიკას“ - მუსიკა-ინგლისური - ქართული. პედაგოგები ქ.
გედენიძე, მ. ლატარია, გ. მერკვილაძე, მოსწავლეებმა შეასრულეს მ. ოთიაშვილის „დაწყებითი
კლასის ჰიმნი“, რ. როჯერსის „დო-რე-მი“, „ჩიტები მღერიან“.
v ინგლისური ენის მასწავლებლებმა მ.ლატარიამ და ირმა შავგულიძემ
ჩაატარეს სამოდელო გაკვეთილები: გაკვეთილის
თემა „ Our frigail planet”- project
(პროექტი)
v მე-8ა კლასში (მასწავლებელი ირმა შავგულიძე) “How
People Celebate “Easter Day”-- project (პროექტი) IV ა კლასი (მასწავლებელი ირმა შავგულიძე) გაკვეთილის თემა „ უსმინეთ მუსიკას“ სამოდელო გაკვეთილი მე-4ბ კლასი (მასწვლებელი მ. ლატარია)
v მათემატიკის მასწავლებელმა ნუნუ ხურციძემ
ჩაატარა სამოდელო გაკვეთილი მე-7ა
კლასში თემაზე „მართკუთხედი , კვადრატი“
v მე-3 ა კლასში ინგლისური ენის მასწავლებელმა
თ.მეზურნიშვილმა ჩაატარა ღონისძიენა „English
World” შემაჯამებელი გაკვეთილი პიესის სახით,ღონისძიება დატვირთული იყო ინსცენირებებით, სიმღერებითა და ცეკვებით.
v ა/წ ივნისის
თვეში მე-5ბ ჩატარდა მათემატიკისა და ისტ-ის ინტეგრირებული გაკვეთილი
,,სივრცული ფიგურები’’ (მასწ. ი.ყურაშვილი, თ. გაჩეჩილაძე)
e-Twining -ის პროექტში მონაწილეობა
სკოლის რუსული ენის მასწავლებელი ქ-ნი დარეჯან ნემსაძე აქტიურად ჩაერთო e-Twining-ის პროექტში. მან მოიპოვა გამარჯვება და მიწვევა საერთაშორისო პროექტის „ითვინინგის“ პროგრამაში. თემა : “ცნობილი რუსები საქართველოში (სერგეი ესენინი და საქართველო)”
ამ პროექტის მთავარი მიზნებია: დაეხმაროს მოსწავლეებს ერთმანეთის გაცნობასა
და დამეგობრებაში და ამავე დროს განუვითაროს მათ რუსული ენაზე კომუნიკაციის უნარი; მოსწავლეები შეისწავლიან რუსულ ენას ძალიან ადვილად რეალური საკომუნიკაციო სიტუაციების დროს. ისინი გამოიყენებენ ენას ყოველდღიურ ცხოვრებაში.გარდა ამისა, მოსწავლეები გაუზიარებენ ცოდნას უცხოელ თანატოლებს.პროექტი სრულიად შეცვლის მოსწავლეების მიერ რუსული ენის შესწავლის გზებს. მათ გაუმძაფრდებათ სწავლისადმი ინტერესი და მოტივირებულები გახდებიან , როდესაც გააცნობიერებენ პროექტის სარგებელს. პედაგოგი ძირითადად გამოიყენებს ვიდეო კონფერენციას, რათა დაეხმაროს მოსწავლეებს, ისწავლონ რუსული ენა. ამგვარად,e-Twining -ის პროექტი გახდება რუსული ენის საგნის სწავლების ნაწილი. თვეში ერთხელ e-Twining -ის პროგრამაში ჩართული მოსწავლეები ერთმანეთს შეხვდებიან, ისაუბრებენ და გაუზიარებენ ერთმანეთს მოპოვებულ მასალებს
მოსწავლეები დაჯილდოვდნენ სერთიპიკატებით.
v 2016 წლის 15 აპრილს ჩაატარა პროექტი თემაზე: „დიდი ქართველი ადამიანები, რომლებმაც შეცვალეს მსოფლიო“. (მასწავლებელი ინგა ხაჟომია)პროექტში მონაწილეობდნენ მე-11ა კლასის მოსწავლეები: არჩილ კორძაძე, ქრისტინე ცერცვაძე, მარიამ თუთისანი, თამარ კოჩაძე, გიორგი მესხი, ლიკა კაკოიშვილი, მაია ლომიძე, მარიამ ყურაშვილი, ნათია ხელაძე, გიორგი ხურციძე, მე-10გ კლასის მოსწავლეები: ანი სოფრომაძე, ქრისტინე თოლორდავა.მოსწავლეებმა წარმოადგინეს პრეზენტაციები, სხვადასხვა ვიდეო მასალა და კედლის გაზეთები დიდი ქართველი მოღვაწეების ცხოვრების საინტერესო დეტალებზე
2016-2017 სასწავლო წელი
v საქართველოს განათლების და მეცნიერების სამინისტროს
მიერ გამოცხადებულ ,,ვეფხისტყაოსნის’’ ილუსტრაციების კონკურსში , გაგზავნილი იქნა მე-9ა კლასის მოსწავლე დავით ხოჯენაშვილის ნახატი
სახელწოდებით -,,ნახეს უცხო მოყმე ვინმე’’.
v 2016 წლის 26 ნოემბერს ქ. ქუთაისის მუნიციპალიტეტის მერიის კულტურის
, სპორტის, განათლების, ძეგლთა დაცვის და ახალგაზრდობის საქმეთა სამსახურის, კულტურის
განყოფილების მიერ ორგანიზებულ პროექტში ,,ვეფხისტყაოსანი მოსწავლეთა ნახატებში’’
მონაწილეობა მიიღო მე-9ა კლასის მოსწავლემ დავით ხოჯენაშვილმა. პედაგოგი ი. კლდიაშვილი
v 2017 წელს, ქუთაისის N40 საჯარო სკოლის მე-11ბ კლასის მოსწავლეებმა წარმოადგინეს პროექტი „თანამედროვე გენეტიკური ტექნოლოგიები“. მოსწავლეებმა განიხილეს ისეთი საკითხები,
როგორიცაა კლონირება, გენმოდიფიცირებული საკვები, გენეტიკური ტესტირება კრიმინალიტიკაში, გენური თერაპიის მეთოდები. პროექტს ესწრებოდნენ მასწავლებლები: მარინა გოროზია, ლარისა რუსაძე, ია ჩინჩალაძე და სკოლის დირექტორი ქალბატონი ლია კუხიანიძე. პროექტში მონაწილეობდნენ მოსწავლეები: ქრისტინა თოლორდავა, ანა სოფრომაძე, ამირან ოქროჭელიძე, სალომე ნემსაძე, ბაია სულაქველიძე, ნინო ნემსაძე, სალომე ტურაბელიძე, ანა სვანიძე, სალომე ჟორჟოლიანი, ნინო ჭანკვეტაძე, ხატია ფახურიძე. შეფასებისას გამოითქვა მოსაზრება პროექტის მაშტაბების გაზრდასთან დაკავშირებით, რასაც აუცილებლად განახორციელებს კლასი.
v 2017
წლის 22 თებერვალს VIა კლასის მოსწავლეთა
მონაწილეობით ჩატარდა პრეზენტაცია თემა: „ძველი
ხალხების წარმოდგენა და თანამედროვე შეხედულებები კოსმოსზე ". (პროექტის ხელ-ლი
ბიოლოგიის მასწ. ნესტან გრძელიშვილი) პროექტში მონაწილეობდნენ მოსწავლეები: ანა ამბროლაძე,
მარიამ გოგოლაძე, ნინო ლაბაძე, ქრისტინე ზახარჩენკო, ნინო ლომთაძე, ლატავრა მშვილდაძე,
ხატია კუპრავა, ხათუნა კუპრავა, გურამ კუჭუხიძე, ელენე ლილუაშვილი, რეზი გელენიძე,
გიორგი ბუბუტეიშვილი, ლიზი ხურციძე, გიორგი
ჯიქიძე. პრეზენტაციას ესწრებოდნენ კათედრის
გამგე ქალბატონი მარინა გოროზია, კლასის დამრიგებელი გულიზა ხუსკივაძე. თემატიკა საინტერესო
და შთამბეჭდავი იყო, გამოიყენეს ინტერნეტი, დაამზადეს სლაიდები, გამოუშვეს კედლის გაზეთი.
v 2017 წლის აპრილში საბუნებისმეტყველო კათედრაზე (ხელ-ლი მ.გოროზია) ჩატარდა ჯანმრთელობის დღისადმი მიძღვნილი პროექტი თემაზე: „როგორ
ვიცხოვროთ ჯანსაღი ცხოვრების წესით ‘’. მასში მონაწილეობდნენ მე-8ბ კლასის მოსწავლეები. პროექტის ხელმძღვანელი ბიოლოგიის მასწავლებელი
ნესტან გრძელიშვილი.
პროექტზე
წარმოდგენილი იყო შემდეგი თემები:
1.ფარისებრი ჯირკვლის ფუნქციის დარღვევით გამოწვეული დაავადება-ჩიყვი.
მომხსენებლები: ნათია ხურცილავა, მაია ქორქაშვილი.
2. შაქრიანი და უშაქრო დიაბეტი. მომხსენებლები: მარიამ მამასახლისი, ნინო მამასახლისი.
3.ლეიკემია. მომხსენებლები: თეა კვიცარიძე, ნინი სარალიძე, თამარ ხელაძე.
4.cჰეპატიტი. მომხსენებლები: ანი
ცქიფურიშვილი, ანი მერკვილაძე, ელზა ტურაბელიძე.
5. ტუბერკულოზი. მომხსენებლები: ლიკა ხუჯაძე, ლუკა ხუჯაძე.
6. მოსწავლე თორნიკე ახვლედიანმა ისაუბრა თუ როგორ უნდა ვიცხოვროთ, რომ შევინარჩუნოთ ჯანმრთელობა.
პროექტს ესწრებოდნენ: სკოლის დირექტორი
ქალბატონი ლია კუხიანიძე, საბუნებისმეტყველო მეცნიერებათა კათედრის გამგე მარინა გოროზია,
კლასის დამრიგებელი ია კლდიაშვილი, ქართული ენა/ლიტერატურისა და სამოქალაქო განათლების პედაგოგი მაია ნიკოლაძე, სკოლის ბუღალტერი ქალბატონი
ლილი გოგლიჩაძე. პროექტზე გამოყენებული იყო
ისტ-ის ტექნოლოგიები, თითოეული თემის ამსახველი
გაზეთი, ვიდეო მასალა.პროექტი დადებითად შეაფასა სკოლის დირექტორმა ქალბატონმა ლია კუხიანიძემ და დამსწრე საზოგადოებამ.
2017წლის 31 მარტს Vა კლასის მოსწავლეებმა
გააკეთეს პროექტის „მოგზაურობა წარსულში“
პრეზენტაცია, (მასწ. ია კლდიაშვილი), სადაც მოსწავლეებმა წარმოადგინეს „უძველესი ადამიანები“,
„ძველი ეგვიპტე“, „ბაბილონი“, „ძველი ჩინეთის ფერწერა“, „ძველი ბერძნული კულტურის“
შესახებ მომზადებული პრეზენტაციები, კედლის გაზეთები, სლაიდშოუები PowerPoint-ში. პრეზენტაციას
დაესწრო კლასის დამრიგებელი ა. ჯამბურიძე.
სპორტისა და ესთეტიკის
კათედრაზე 1
ივნისს IX ა კლასის მოსწავლე ეკა კვიცარიძემ წარმოადგინა პრეზენტაცია ,,დიდი ქართველი
მხატვრები.’(’პედაგოგი ია კლდიაშვილი.) ია კლდიაშვილმა ჩაატარა პროექტის ,,თავისუფალი გაკვეთილები’’-მარჯვე ხელები
I ეტაპის გაკვეთილები და მოაწყო ნამუშევრების გამოფენა
No comments:
Post a Comment